2014 Peugeot 308 II (Phase I, 2013) 2.0 BlueHDi (150 Hp) Automatic | Specifikace
Assisting systems | ABS (Anti-lock braking system) |
Drive wheel | Front wheel drive |
Drivetrain Architecture | The Internal combustion engine (ICE) drives the front wheels of the vehicle. |
Front brakes | Ventilated discs |
Front suspension | Independent, type McPherson with coil spring and anti-roll bar |
Number of gears and type of gearbox | 6 gears, manual transmission |
Rear brakes | Disc |
Rear suspension | Semi-independent, coil spring |
Steering type | Steering rack and pinion |
Tires size | 205/55 R16 V |
Wheel rims size | 16 |
Performance specs
Acceleration 0 - 100 km/h | 8.6 sec |
Acceleration 0 - 60 mph | 8.2 sec |
Acceleration 0 - 62 mph | 8.6 sec |
CO2 emissions | 104 g/km |
Emission standard | Euro 6 |
Fuel Type | Diesel |
Fuel consumption (economy) - combined | 4 l/100 km |
Fuel consumption (economy) - extra urban | 3.6 l/100 km |
Fuel consumption (economy) - urban | 4.7 l/100 km |
Maximum speed | 214 km/h |
Weight-to-power ratio | 8.7 kg/Hp, 114.5 Hp/tonne |
Weight-to-torque ratio | 3.5 kg/Nm, 282.4 Nm/tonne |
Space, Volume and weights
Fuel tank capacity | 53 l |
Kerb Weight | 1310 kg |
Max load | 590 kg |
Max. weight | 1900 kg |
Permitted towbar download | 75 kg |
Permitted trailer load with brakes (12%) | 1500 kg |
Trunk (boot) space - maximum | 855 l |
Trunk (boot) space - minimum | 420 l |
Engine specs
Coolant | 9 l |
Engine Model/Code | AHX DW10FD |
Engine aspiration | Turbocharger, Intercooler |
Engine configuration | Inline |
Engine displacement | 1997 cm3 |
Engine layout | Front, Transverse |
Engine oil capacity | 4.5 l |
Engine systems | Particulate filter |
Fuel injection system | Diesel Commonrail |
Number of cylinders | 4 |
Number of valves per cylinder | 4 |
Power | 150 Hp @ 3750 rpm. |
Power per litre | 75.1 Hp/l |
Torque | 370 Nm @ 2000 rpm. |
General information
Body type | Hatchback |
Brand | Peugeot |
Doors | 5 |
End of production | 2017 year |
Generation | 308 II (Phase I, 2013) |
Model | 308 |
Modification (Engine) | 2.0 BlueHDi (150 Hp) Automatic |
Powertrain Architecture | Internal Combustion engine |
Seats | 5 |
Start of production | 2014 year |
Dimensions
Front overhang | 863 mm |
Front track | 1559 mm |
Height | 1457 mm |
Length | 4253 mm |
Minimum turning circle (turning diameter) | 10.4 m |
Rear (Back) track | 1553 mm |
Rear overhang | 770 mm |
Wheelbase | 2620 mm |
Width | 1804 mm |
Width including mirrors | 2043 mm |
Často kladené otázky
Zde najdete odpovědi na některé běžné otázky
VIN číslo, známé také jako VIN kód, je identifikační číslo vozidla. VIN je zkratkou anglického termínu Vehicle Identification Number. VIN číslo je unikátní sada 17 znaků, kterou výrobci vozidel přidělují všem vozidlům, která vyrábějí. VIN kód lze najít na různých částech karosérie vozidla nebo v registračních dokladech.
V CarVertical zprávě o vozidle najdete nejdůležitější informace o vozidle, které vám umožní posoudit stav vozidla. V zprávě naleznete informace, jako je ujetá vzdálenost, údaje o nehodách, země předchozích registrací, záznamy z prohledávaných databází vozidel a mnoho dalších užitečných informací.
Zprávy CarVertical jsou k dispozici okamžitě nebo mohou trvat několik minut. Služba je poskytována 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, zprávy se generují automaticky. Trvá to v podstatě tak dlouho, jak trvá zpracování vaší platby - čím dříve peníze dorazí na váš účet CarVertical, tím dříve obdržíte zprávu.
Především je CarVertical obecně prvním poskytovatelem historie vozidla podle VIN kódu, který získává některá data v reálném čase přímo z vozidla. Informace získané tímto způsobem jsou nejnovější, a proto jsou tak operativní. Kromě toho CarVertical využívá technologii blockchain, takže data dostupná CarVertical jsou autentická a reálná.
Informace o vozidlech pochází z mnoha zdrojů, včetně autoservisů, národních registrů různých zemí, pojišťoven, propojených parkovišť vozidel a dalších.